stillesterleiknes

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

Lite om mig själv!

Av Ester Leiknes - 4 juli 2013 18:25

Jag hade liksom tänkt ming att berätta lite om mig själv. Jag heter Ester Leiknes. Det jag brukar göra när man inte är i skolan är flera saker, jag brukar vara med kompisar, rida, spela handboll, lyssna på musik, se på serier/filmer ocg massa andra saker!

Jag är 1.68cm och har ljus brunt hår. Jag är en Directioner som bara älskar One Direction!   Jag var faktiskt i Stockholm på deras konsert den 8 maj! Jag och min kompis hade inte så jätte bra platser för vi var ute så sent och kolla efter biljetterna så vi satt på en läktare... Men vi satt faktist bättre än vad vi trodde vi skulle göra!  

Jag gillar att fota också! Jag och min bästis brukar fota med varandr även fast vi inte har någon bra kamra direkt.. Vi har våra mobiler iaf! Så om jag lägger ut några bilder eller videos så är det frår min mobil! Jag heter @Esterleiknes på instagram!

Jag lyssnar nästan på alla musik sorter! Men hoppas ni fortsätter att titta in på bloggen ibland då!  



 

Här är jag!


  

Älskar den här frisyren som min bästis gjorde på mig!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ester Leiknes - 5 juli 2013 20:46


Halloj! Dagen för mig har varit ganska trååkig... Jag vaknade typ hundra gånger inatt av flugor och något annat.. Jag klev upp klockan åtta så jag är JÄTTE trött nu... Jag såg på The Vampire Diaries i typ 2 timmar.. Mina kompisar är på fotbolls cup o...

Av Ester Leiknes - 4 juli 2013 21:52

Jag sa ju tidigare att jag var på 1D konserten i Stockholm den 8 maj. Det var den bästa dagen i mitt liv!   Jag fick se dom live! Jag hade drömt om det jätte länge!  Det började med att jag satt vid datorn i mitt rum, jag fick en ideé att kolla på ...

Av Ester Leiknes - 4 juli 2013 17:14

  Hej på er! Som ni ser så är det första inlägget! Jag kommer blogga om det dom flesta presonerna gör, mitt liv och funderingar jag har och något liknande!   Jag hoppas att det inte är sista gången du är här!      ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som är 12år som bloggar om sitt liv. Jag är en Stor Directioner! Hoppas ni gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards